Pizza Restoranları A.Ş.’nin 25 yıllık deneyimini arkasına alarak ‘Tek Fiyatlı Kahve Noktası’ konseptiyle 2019 yılında kurulan Coffy; İstanbul, Ankara, Bursa ve Antalya’dan sonra şimdi de 4 şubeyle İzmir’de.
Yüzde 100 yerli bir marka olarak müşteri deneyimini
hızlandıran, özelleştiren ve kolaylaştıran teknolojik alt yapısı, uygun fiyatlı
yüksek kaliteli ürünleri ve güçlü franchising sistemi ile kısa zamanda hızlı
bir büyüme gösteren Coffy 4 şubeyle İzmir’de.
İstanbul, Ankara, Bursa ve Antalya’dan sonra İzmir’de kahve
tutkunlarıyla buluşan Coffy, Karşıyaka’da açılan 30’uncu şubesini tüketicilerin
hizmetine sundu.
Karşıyaka şubesinin açılışında konuşan DP Eurasia Group CEO’su Aslan Saranga, “Güçlü franchising sistemi ile hızlı bir büyüme gösteren Coffy, kısa sürede 30 şube sayısına ulaştı. İzmir’de başarı göstermenin tüm Türkiye’de başarılı olmak anlamına geldiğine inanıyoruz. Hedefimiz, 2023 sonunda 150 Coffy şubesini daha Türk kahve sektörüne kazandırmak. Coffy’yi Türkiye’nin her iline, her ilçesine, her mahallesine ve dünyanın uzak coğrafyalarına kazandıracağımıza eminiz. Toplumdan aldığını topluma vermek sorumluluğunu üstlenen bir geleneğimiz var. Başlangıçtan beri en önemli motivasyonumuz değer üretimi ve içinde bulunduğumuz toplumla bağ kurmak. Bu kapsamda, gençlerin hayatına artı değer katacak, yaşam kalitelerini artıracak, onların hayattan daha çok keyif almalarını sağlayacak sosyal sorumluluk projeleri geliştirmeye devam edeceğiz.
En önemli motivasyon
kaynağımız değer üretimi
Başlangıçtan beri en önemli motivasyonlarının değer üretimi
ve toplumla bağ kurmak olduğunun altını çizen DP Eurasia Group CEO’su Aslan
Saranga, “Hizmetlerimizi en ideal düzeye ulaştırmak için çalışırken, aynı
zamanda sosyal sorumlulukları sahiplenmeyi işimizin bir parçası olarak gördük.
Paylaşmak ve mutlu anları çoğaltmak için çabaladık. Sağlığa, ihtiyaç sahibi
insanlara, mahalle kültürünü yaşatmaya, mahallede mahalleliyle olmaya nasıl
özen gösterdiysek sanata da eğitime de spora da aynı yaklaşımla destek
verdik. En büyük önceliklerimiz arasında
kuşkusuz ki gençler yer alıyor. Gençlerin hayatına artı değer katacak, yaşam
kalitelerini artıracak, onların hayattan daha çok keyif almalarını sağlayacak
projeler geliştirmek bizler için büyük önem taşıyor. Bu konudaki
çalışmalarımızın tüm hızıyla sürdüğünü ayrıca belirtmek istiyorum” dedi.
“Türk kahve
kültürünün geleceğini şekillendirmek üzere yola çıktık”
Yaratıcı, aktif ve yeniliklere açık bir ekiple kısa sürede 5
ilde hizmet vermeye başladıklarını belirten DP Eurasia Group CEO’su Aslan
Saranga “Güçlü franchising sistemi ile kısa zamanda hızlı bir büyüme gösteren
Coffy, bugün 30 şubeye ulaşmış durumda. Hedefimiz, 2023 sonunda 150 Coffy
şubesini daha Türk kahve sektörüne kazandırmak. Daha da hızla bir büyüme
istikrarı yakalamayı hedefliyoruz. İzmir’de başarı göstermenin tüm Türkiye’de
başarılı olmak anlamına geldiğine inanıyoruz. Türk kahve kültürünün geleceğini
şekillendirirken, çok da uzak olmayan bir gelecekte Coffy’yi Türkiye’nin her
iline, her ilçesine, her mahallesine ve dünyanın uzak coğrafyalarına
kazandıracağımıza eminiz”.
Sektöre yepyeni bir
alan açıyor
Coffy’nin bir Food-Tech şirketi olan Pizza Restoranları AŞ’nin bir markası olduğuna dikkat çeken Saranga, “Arkasına büyük bir deneyimi alan Coffy, sektöre yepyeni bir alan açıyor. Yatırımcılarımız, tamamen yerli bir yatırım yaparak satın alma hacmi ile bayisine her zaman en iyi maliyetleri sağlayan ve globalleşme vizyonu olan bir sistemin parçası oluyorlar. Sektörde benzeri olmayan bu marka konsepti ve dükkan tasarım desteğiyle, 36 ay gibi kısa bir süreci kapsayan ‘payback’ planıyla ve son derece düşük maliyetle avantajlı bir yatırım fırsatı sunuyoruz. Her 10 kişiden 1’inin günde 5 fincandan fazla kahve tükettiğini söyleyen Aslan Saranga, “Yaptığımız analizlere göre %33’lük bir kesim pandemi öncesinde kahve tüketmiyorken pandemiyle birlikte tüketime başladı. Kahve, hali hazırda büyüme trendini devam ettiren bir pazar. 2025’te pazarın 2021’e göre %53 daha büyük olması öngörülüyor. Ülkemizde de sektörün önü son derece açık. Tüketicilerimizi farklı kahve zincirlerinde içilebilecek 1 kahve fiyatına Coffy'de tam 3 kahve deneyimine davet ediyoruz” diye konuştu.
Kaliteli kahveye
ulaşabilmek herkesin hakkı
Ustalıkla harmanlayıp özenle hazırlanan Kolombiya ve
Etiyopya menşeli kahve çeşitlerini tek fiyata sunarak kaliteli kahve deneyimini
ulaşılabilir hale getiren Coffy; Türkiye’nin ilk lokal ve tek fiyat sistemi ile
çalışan dijital kahve markası. Uluslararası pazarda yaklaşık 1,000 şubelik
deneyimi bulunan DP Eurasia Group’un projesi olan Coffy, ‘Bizim Kahvemiz Ucuz
Değil, Onlar Pahalı’ sloganının arkasında durarak fiyat artışlarına rağmen
ulaşılabilirliğini koruyor ve rekabette farklı bir kulvar yaratıyor. Coffy’nin
kahve çeşitlerinin yanı sıra tatlılar, sandviçler, çörekler ve poğaçalardan
oluşan leziz ve uygun fiyatlı menüsü ise ara öğünlerin vazgeçilmezi
oluyor.
Başlangıçtan beri en önemli motivasyonlarının değer üretimi
ve toplumla bağ kurmak olduğunun altını çizen DP Eurasia Group CEO’su Aslan
Saranga, “Hizmetlerimizi en ideal düzeye ulaştırmak için çalışırken, aynı
zamanda sosyal sorumlulukları sahiplenmeyi işimizin bir parçası olarak gördük.
Türk kahve sektörüne yepyeni
bir model kazandırıyor
‘Tek Fiyatlı Kahve Noktası’ konseptiyle Türk kahve
kültürünün geleceğini şekillendirmek üzere yola çıkan marka, sektörde benzeri
bulunmayan konseptiyle büyümeye devam ediyor. Satın alma hacmi sayesinde
bayisine her zaman en iyi fırsatları sunan güçlü franchising sistemi ile kısa
sürede büyüyen Coffy, İzmir Karşıyaka şubesiyle birlikte şube sayısını toplamda
30’a çıkarmış oldu.
Türkiye'nin en saygın ve bilinir tedarikçileri ile çalışarak
şubelerine yüksek standartlardaki hammadde ve malzemeleri sağlayan, ürün
çeşitliliğini sürekli artıran ve teknolojisiyle fark yaratan Coffy; kahve
pazarındaki tüketicinin fiyat/performans, tek fiyat ve dijitalleşme yönünde
gelişen ortak taleplerini bütünüyle karşılıyor.
Türk kahve sektörünün en önemli oyuncularından biri olmayı hedefleyen Coffy, Google Play ya da Apple Store’dan indirilen ‘Coffy App’ uygulamasıyla; hızlı, vakit kazandıran, kahve sırasında beklemeye son veren ‘Beklemeden Gel Al’ özelliğiyle öne çıkıyor. Uygulama, ‘Sipariş Takip Ekranları’yla da tüketicilerin sipariş konforunu artırıyor, ifadelerine yer verildi.
Coffy hakkında
Pizza Restoranları A.Ş. çatısı altında ilk şubesini Ekim
2019’da İstanbul Kadıköy’de açan Coffy; “Tek Fiyatlı Kahve Noktası” konseptiyle
Türk kahve kültürünün geleceğini şekillendirmek üzere yola çıktı. Yaratıcı,
aktif ve yeniliklere açık ekibi, sektörde benzeri bulunmayan konsepti ve
yatırımcılara sunduğu güçlü franchising sistemi ile kısa zamanda büyüme
adımları attı. Marka, Mühürdar Caddesi - Kadıköy, Bağdat Caddesi – Caddebostan,
Bahariye Caddesi- Kadıköy, General Asım Gündüz Caddesi - Kadıköy, Barbaros
Bulvarı – Beşiktaş, Büyükdere Caddesi – Maslak, Sabancı Üniversitesi, Doğuş
Üniversitesi, Bahçelievler – Ankara, Cebeci- Ankara, Kızılay - Ankara, Atatürk
Bulvar-Bursa, İstanbul Bahçelievler - Ömür AVM, Kültür Mahallesi- Antalya,
Ebuziya Caddesi - Bakırköy, Gülbahçe Mahallesi – Mecidiyeköy, Etimesgut- Ankara, Atatürk Caddesi Maltepe,
Erol Kaya Caddesi – Hilltown AVM, Pendik Küçükyalı ve Halitağa Caddesi – Kadıköy
– İzmir, Karşıyaka, Alsancak, Buca, Bornova olmak üzere toplamda 30 şubesiyle
faaliyetlerini sürdürüyor. 2022 yılı itibariyle operasyonlarını İstanbul,
Ankara, Bursa, Antalya ve İzmir olmak üzere beş farklı şehre yayan Coffy, Türk
kahve sektörünün en önemli oyuncularından biri olmayı hedefliyor.
İzmir Modern / Nurten ÖĞÜT
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder